گرد و غبار دید افقی در قصرشیرین را كاهش داد
نوشته شده توسط : hgu33

'سعید قاسمی' روز جمعه در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام كرد: میزان دید افقی در شهرستان قصرشیرین در ظهر جمعه دو هزار و 500 متر است كه هفت هزار و 500 متر از حد استاندارد یك هوای سالم و پاك كه 10 هزار متر است، كمتر می باشد.

وی دمای فعلی هوای این شهرستان را 33 درجه سلسیوس بالای صفر اعلام كرد و افزود: پیش بینی می شود كه ساعات آینده از غبار موجود در هوا كاسته شود و برای سه روز آینده پدیده خاصی نخواهیم داشت.

قاسمی گفت:همچنین دید افقی ناشی از گرد و غبار در شهرستان سرپل ذهاب دو هزار متر و در شهرستان گیلانغرب چهارهزارمتر در ظهر جمعه گزارش شده است.

گرد و غبار موجود در هوای منطقه قصرشیرین نتیجه وزش باد شدید در بیابان های كشور عراق است كه پس از مدتی وارد آسمان شهرهای مرزی كشورمان شده و موجب آلودگی هوای این مناطق و دیگر شهرهای كشور می شود.

شبكه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین با صدور اطلاعیه ای از شهروندان بویژه افراد مسن، كودكان و بیماران قلبی و تنفسی خواست بدلیل آلودگی هوا و وجود ریزگردها در آسمان شهر از ورود به فضای باز و آزاد خودداری كرده و در صورت لزوم از ماسك استفاده نمایند.

قصرشیرین در غرب استان كرمانشاه با بیش از 186 كیلومتر مرز مشترك با عراق یكی از شهرهای مرزی كشور است كه در طول سال بارها با آلودگی ناشی از پدیده گرد و غبار روبه رو بوده است.ك/3

1234/9102/567/ 640





:: برچسب‌ها: خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: